مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه گیلان:

طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه گیلان برگزار می شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه گیلان، از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور 151 نفر از استاد در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ - 17August 2015

طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه گیلان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، حجتالاسلام و المسلمین سعید مهدوی با اشاره به طرح ضیافت اندیشه اساتید اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور 151 نفر از اساتید دانشگاه گیلان و با هدف سیر و سلوک معنوی و تعمیق بینش دینی برگزار میشود.

وی با اشاره به کمبود ظرفیت اساتید برای شرکت در این طرح تصریح کرد: داوطلبان زیادی برای شرکت در این طرح ثبتنام کردند اما به دلیل کمبود ظرفیت امکان حضور تمام اساتید وجود ندارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولیفقیه در دانشگاه گیلان گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید در قالب دو بحث اندیشه سیاسی اسلام در 2 سطح یک و دو و همچنین با محوریت بحث معرفتشناسی در دو سطح یک و دو برگزار میشود.

حجتالاسلام مهدوی با بیان اینکه از اساتید مطرح و قوی در این طرح استفاده میشود گفت: برنامههای فرهنگی و جانبی همچون دیدار با علمای استانی، نشست صمیمانه اساتید، برگزاری اردوی یکروزه زیارتی به مقصد قم جمکران و شهرداری و محفل انس با قرآن و ... از تاریخ 31 مرداد لغایت 6 شهریور برگزار میشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه علوم پزشکی و آزاد اسلامی استان نیز در طول تابستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار